maanantai 11. huhtikuuta 2011

Tuotevarastoni

Kuvailin tuossa aikani kuluksi kaikki hiustuotteet..




..ja kynsilakkani.

Samalla tein pienen kynsilakkainventaarion ja tsekkasin kaikkien lakkapullojen sisällön. Todella monta (ikivanhaa) lakkaa oli sen verran heikossa hapessa tai kokonaan kuivuneita, että roskiin lähti 13 (!!!) kappaletta lakkapulloja. Laskin että tällä hetkellä mulla on about 29 lakkaa, jotka on siis tossa kuvassa. Tosin tiedän myös sen, että ainakin kaksi mun lempparilakkaa on ollut jo vuoden hukassa, enkä tiedä missä. :/ Silti mulla on monen monta lakkaa, jotka vielä mielläni kotiuttaisin. :D Oon sellanen ihminen, et 16e kynsilakkaan tai hiustuotteeseen tuhlattuna "ei tunnu missään" (paitsi ihan vähän jälkeenpäin omatunto soimaa), mutta jos sama raha pitäisi käyttää vaatteisiin niin miettisin kyllä kaksi kertaa.

2 kommenttia:

ELSA kirjoitti...

Vautsi, sulla on aika paljon lakkoja ja hiustuotteita... ;o

Haluaisitko ryhtyä myös meidän kynsiblogin lukijaksi ? :---)

www.muoti-kynnet.blogspot.com

Ja ideana sulle, voisit näyttää täällä blogissa jotain tekemiäsi kynsiä! Millä laitteella sä muuten teet geelikynnet, mistä ostit & paljonko maksoi ? Vastaathan meidän blogiin, tai sähköposti osoitteeseen:

elmo.ysiysi@hotmail.com

Kiitoksia :---3

Päky kirjoitti...

Elsa, kynsistä tulee kyllä kuvia ja juttua, kunhan ehdin kirjoitella. :) Teen kynnet geeleillä ja olen käynyt sen koulutuksen, netistä löytyy tarkempia tietoja noiden kurssien hinnoista.